Islamic Widget

Tuesday, December 15, 2009

Puteri ayu @ putu ayu??

Salam...
Di Jubail skrg ni musim sejuk...skrg ni 22'C...tp ikut pegalaman hubby aku yg da setahun di Jubail ni...tahap sejuk di KSA..akan mencecah sampai 3'C..bayangkan..kalau 22'c pun da sejuk.ni kan pulak 3'รง.Mesti ada yg x percaya @ tertanya2..betul ke kat Arab ada musim sejuk??Dulu masa aku blm berhijrah ke Arab Saudi ni pon aku x caya gak.tp bila da rasa sendiri kesejukkannya....ambik ko..

Ok..tu cete pasal cuaca.Nie nk cete pasal perut.Selalunya kalau musim sejuk ni asik nak bukak periuk.perut berlagu..asik nak mengunyah jer..jd..hari jumaat yg lepas cik hubby aku tu off day(walaupon cete ni da basi,tp nk gak cete).Aku pun ajak la buat kuih.Acuan nya aku bawa dr Msia..kat Jubail nie x de jual..jd x pyh la cari..kalau nak pinjam kena ambik nombor..ngehh.ngehh..ngehh..



control perut..mcm tau pulak nk masuk kan gambar dia dlm blog

mcm sedap jer kan??

4 comments:

madina said...

Comelnya kuih akak... mesti sedap tu.

:: Leeza Joe :: said...

tunggu jgk kot2 ade org htr puteri ayu...ngeeeeeeeeeeeeee

Neeza Shahril said...

memang sedap pun... nak lagiiiii.... :D

Adilah Mnor said...

Salam...
Puteri ayu...kuih kegemaran...
bila la dapat merasa ni....