Islamic Widget

Thursday, September 9, 2010

Eid Mubarak...

Raya bakal menjelma..

Bagi aku dan keluarga, buat pertama kalinya beraya di perantauan.Selama 36 tahun hidup,dan selama hampir 19tahun usia perkahwinan aku ni, tak pernah pon terpikir akan beraya jauh dari keluarga.Bila terdengar lagu2 raya yg berkumandang perasaan sedih, sayu semua ada dalam diri ini..yer lah..pertama nyer..x dapat balik Raya..kedua...hubby ku kerja raya pertama..hingga seminggu raya..ke tiga aku x tau mcm mana keadaan nyer Raya di Saudi ni..

Bagi aku dan keluarga, buat pertama kalinya beraya di perantauan.Selama 36 tahun hidup,dan selama hampir 19tahun usia perkahwinan aku ni, tak pernah pon terpikir akan beraya jauh dari keluarga.Bila terdengar lagu2 raya yg berkumandang perasaan sedih, sayu semua ada dalam diri ini..yer lah..pertama nyer..x dapat balik Raya..kedua...hubby ku kerja raya pertama..hingga seminggu raya..ke tiga aku x tau mcm mana keadaan nyer Raya di Saudi ni..

Ada juga perancangan dari ahli2 jawatan kuasa, untuk menyambut lebaran bersama dgn ahli2 Kelab Rakyat Msia Jubail (krmj). Bagi memeriahkan majlis pada sesiapa yg tidak dapat beraya bersama dgn ahli keluarga tercinta, di tanah air.Di sini lah kita dapat berkumpul dgn rakan2 yg senasib dgn kita nnti.

InsyaAllah...semuga semua akan berjalan dgn lancar hendaknya nanti.

**Di kesempatan ini juga kami sekeluarga meghulur sepuluh jari memohon ampon dan maaf..Halalkan makan minun, terumpat, terhina, terlebih cakap dan tulis, yg sengaja dan yg x sengaja atas semua perlakuan yg tidak di sedari atau pon di sedari....AMPON dan MAAF di pinta..MAAF ZAHIR dan BATIN..

***Pada keluarga yg ada terbaca atau terbuka blog ini..kenangan susah dan senang kita adik beradik, tidak akan ku lupakan.Halalkan segala pengorbanan, tunjuk ajar,dan kasih sayang yg kekanda2 semua curahkan..sekali lagi..Halalkan makan dan minum...akhir kata

SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR DAN BATIN UNTUK SEMUA

0 comments: