Islamic Widget

Monday, July 13, 2009

salam ukwah untuk semua..........


buat pertma kali nya aku menulis dalam blog ni.. (aku punya sendiri)

sebenor nya aku x pandai sngt menulis..ya la aku ni bkn mcm org lain yg blh berbahasa indah
mcm kekwn yg da ada blog tu...tp dek kerna ck hubby aku tu asik suh cuba...cuba....belajar la "yang" (tu pnggilan dari hubby aku.korang jgn pnggil aku mcm tu lak) klu x awk x kan tau...mcm mna awk nk wat klu awk x cuba. dia ni mmg suka suntik semangat kat aku. lg pon ni kenangan dok kat tmpt org. ni la masa nya kita nak berkongsi dgn kekwn yg lain.mmg ada btol tu.dan....ni la dia blog aku yg blm ada cukup sifat nya....hahahahaha.aku akan cuba buat n tulis ikut suka aku.kauorg klu nak layan...layan la.klu agak2 rasa x berminat kau g aje layan blog lain.x pon wat blog sendiri.
tp aku rasa ada bagus jga hubby aku tu suh aku wat blog aku sendiri...sebab apa??kauorg nak tau sbb apa?pertama...aku blh elak kn tido waktu pagi..ke2...aku blh tulis la apa yg aku suka.ikut luahan ati....kata kwn aku si "neeza bledho"....
ok...aku rasa takat ni dulu kot wat kali pertama ni..sbb ari ni juga aku akan berangat ke mekkah mengerjakan umrah bersama keluarga tercinta.dan wat pertama kali nya juga aku dan kedua2 ank aku akan menjejak kan kaki di tanah haram....semuga umrah kami akan menjadi umrah yg mambrur..insyaAllah.doa kn pemergian dan balik kami dgn selamat nya..aminn

0 comments: