Islamic Widget

Saturday, January 30, 2010

CUTI & PERIKSA.....


Bila degar jer cuti..seronok betul. Bagi kaum2 ibu yg bersekolah di Jubail Dakwah Center (aku la yg lebih)ni la masa2 yg di tunggu2....

Bukan x suka sekolah yg kami hadir ni..tp paham2 jer la,nak gak berehat.Nak merilekskan otak yg da sarat ni..mcm2 ada.Dah x leh nak tampung lg...sarat bebenor....ngeee(menyengih sikit)

Bila sebut pasal cuti semua suka.menjerit satu kelas,nak menampakkan sukanya dia.....(mcm x suka sklh plk yek??)

Mahu x nya..3 minggu x sekolah.mcm2 blh buat....seronok betul.lebih2 lagi part yg blh sambung tido semula lepas anak2 & ck hubby da pg keje..ngee(menyengih lagi...kali ni sampai ke telinga)
Apa la aku ni..x baik tau...kehkehkeh....

Apa??.....apa yg aku buat ni x ikhlas?x de lah....aku belajar untuk diri aku,suami dan anak2..apa yg aku buat ni ikhlas..untk mencari ilmu semestinya kena ikhlas .. x kira la berapa bayarannya.selagi guru yg mengajar tu x jemu untuk mengajar kita .kalau kita x ikhlas ilmu yg kita dapat pun susah nak masuk kat dlm otak ni....

Lepas cuti 3 minggu..aku akan menghadapi periksa (ikthibar))pulak.X tau la mcm mana?InsyaAllah aku akan buat sebaik mungkin...aku akan cuba.yesss..kena yakin boleh ni..

Matapelajaran fav...tajwid.Tp bila nampak muka ustazah tu rasa mcm takut la pulak.semua yg belajar & tahu blh lupa.Itu la kelemahan aku...org kata darah gemuruh..tangan kaki jgn nak cete la,sejuk semacam.ishhh....mcm mana la nak menghilangkan rasa takut yg sedia ada ni....??Ya Allah..tolong la

Kadang2 tu x de kena mengena,mcm anak2 aku yg ambil periksa tp aku yg mengeletar...dada aku dup dap..dup dap..bayangkan la mcm mana aku....makkkkk tolonggg.
Kawan2 ada petua x untuk menghilagkan debar ni selain "Tauzz"?
ehhhhh...mcm budak kecik la pulak...(ngeee...menyengih lagi...kali ni becampur pulak dgn sedu)

0 comments: