Islamic Widget

Thursday, November 17, 2011

Terima Kasih Sayang..............

Semalam ck hubby offday..mcm biasalah...bila off je, mula la nak lari dari Jubail..ke Khobar la..mana lagi??saje je nak ambik angin tempat lain..yer la da hampir 6 bulan kami balik ke Msia.....opssss....lupa nak cete..kami 3 beranak dah duk kat Msia semula..jadi kami dtg saudi bila cuti sklh di Msia ...nak rasa angin Saudi pulak..hehe..nasib baik dtg kali ni musim sejuk.....


Nak cete masa pergi meronda ke Dahraan semalam..pusing2 satu Dahraan..naik penat berjalan..anak2 pon da merengek kepenatan..(walaupon masing2 da tua bangka..hikss)..
Anak yg no2 tu tanya?>> Ayah nak cari apa? si Ayah pon dgn selamba je ckp >> ayah nak cari hadiah untuk ibu...ehhhhhh? ye ke? kan aku ni selalu je dapat hadiah walaupon bkn pada hari2 istimewa? tapi da rezeki...jgn di tolak...muhahahaha....


Aku mengikut abg melangkah menuju ke butik ''Coach'' aikkk?? nak belikan aku beg ke? alhmadulillah...rezeki..rezeki...walaupun x berapa berharga pada orang lain...tapi pada aku, setiap pemberian dari abang tersangat la besar dan berharga.....
Lps melayan kerenah2 ank2..abg pusing pulak ke kedai jam..katanya..da lama nak belikan..cuma, dia x berapa pandai nak memilih...dapat lagiii...aduiiiihhh..malu la pulak..
Apa yg aku belikan untuk abang pada ''Hari ulang tahun perkahwinan kami?? buntu aku??
Kata anak yg sulung pulak ckp...masakan ibu n layanan ibu...mungkin tu da cukup untuk Ayah..
Sedih aku......betul ke?? emmm...cuma abg je yg tau...

X pe...nnti aku cari..sbb semalam tenguk mcm semua x berkenan....


terima kasih sayang atas semua ini

0 comments: