Islamic Widget

Monday, February 28, 2011

Kenangan bersama.....

mintak tambah lagi??selera betul dia....
baru 5 family...mana lagi??

x cukup jugak nih.....mana lagi???
teringin sangat ank girl...yg ni pon blh la..
jgn x percaya...di ampit 2 isteri..moga bebahagia hgga akhir hayat Uteh..
haa...mcm2 gayer..ni baru 3 family..mana lagi 10??( akk yg duk sblh aku tu, dgn abg yg pic atas tu kembar)
x cukup gak....ramai ank2 sedara dr adk beradik
kebetulan pulak Bday angah..ank dari akk yg sulung





Walaupon cete ni boleh dikatakan agak basi...tp blh simpan unutk kenangan aku kot??

Masa balik ke Msia hari tu sempat juga bermesra2 dgn family aku...masa yg suntuk membuatkan kami semua terpaksa berkumpul satu tempat..di rumah arwah Abah & Mak di Kampong Tengah, Segamat....(skrg abg yg duduk)
Agak lama juga x berkumpul adik beradik..disebabkan aku yg duduk jauh dari keluarga...bagi diorg semua dah biasa berkumpul mcm ni...yer la...masing2 semua dekat2..

walaupon X semua dapat datang serentak..di sebabkan hal masing2...tp alhamdulillah.. dapat juga berjumpa begini..dah cukuplah bagi aku dan suami...
Macam2 lauk yg dimasak..ilang segala rindu dgn masakan kakak dan abang2...masing2 pandai masak..mungkin dapat bakat dari arwah mak dan abah.....
Pada hari mula2 aku sampai kakak yg dari melaka dah pon siapkan segala masakan...cekap betul...dan pada hari esoknya..kami bergotong royong memasak.....alhamdulillah...semua berjalan dgn lancar..
InsyaAllah...nanti kita akan berjumpa lagi..dan moga keluarga kita berkekalan hingga ke akhir hayat...insyaAllah..

0 comments: