Islamic Widget

Monday, August 3, 2009

insyaALLah......

Ari ni aku dpt msg dr seorg kw dr M'sia yg akan berangkat pulang ke K.S.A x lama lg..bimbang..risau...dan mcm2 ada dlm otak fikiran dia.aku fhm sngat klu org tua yg melahir kn kita..mendidik dan mengajar kita tentang semua dlm dunia ni sedang betarung dgn kesakitan akan kita tinggal kn,semata2 mengikut suami tercinta.mana satu yg perlu kita pilih?Ibu atau keluarga yg kita bina?(walaupon aku da x de org tua.tp aku fhm) sukar sebenarnya..tp sebagai Ibu..sudah semesti nya akan fhm akan tanggung jawab seorang isteri.kita pula perlu kan ketabahan yg kuat untk meninggalkn keluarga.
kepada kwn aku tu...kuat kan semangat.insyaAllah semua baik,elok datangnya dari ALLAH.
berdoa la semuga keluarga kita di Msia dlm keadaan sihat hendak nya...Aminn

0 comments: