Islamic Widget

Monday, September 14, 2009

Layan ajer la yer......

Assalammualaikum..


Semuga diri kita sihat hendaknya..alhamdulillah,sampai gak aku ke Msia.Tanah tumpah nya darah ku ini.Rindu nya kat Msia Tuhan jer yg tau.Bila jejak jer kaki di Air port tu..mata aku ni x lepas menikmati kecantikan,kehijauan alam semula jadi yg Tuhan kurnia kan.Dlm ati aku ni berkata..cantik nyer....Ya Allah bertapa besar & aggung nya nikmat yg kau bg di tempat ku ini..tp jarang kita bersyukur kan?

Alhamdulillah.aku sampai pada ari khamis jam 2.15 ptg di KLIA.sampai je kat sana ank saudara aku da pon tunggu,di sebab kan terlalu rindu..nak berpossing pon x sempat.lg pon van yg kami tempah tu da pon menunggu.Dari KLIA kami bertolak pada jam 3.30..nasib baik dlm perjalanan balik ke Johor x jem,kalau x mau menangis.Sampai je di Pasir Gudang dlm pkl 7.30.lambat tu.Emmm..walaupon cete ni agak da nak basi..tp nak gak aku ucap kan terima kasih yg x tehingga kat kekwn aku,baik di Jubail atau pon d Msia.Terima kasih pada NIna..sebab buat majlis yg comel untk kami sblm berangkat pulang ke Msia..Terima kasih juga pada Isrohana(kwn d msia)sbb jemput kami berbuka puasa di rumah nya.sebaik sampai jer kami di Pasir Gudang(pon x sempat nk berposing,sbb perut da lapo)..terim kasih yer..sayangggg kat korang

Kerinduan pada kwn2 di Msia ni blm terubat sepenuh nyer..ramai lg blm jumpa.masa berjalan terlalu pantas.aku rasa tinggal 2 minggu jer lg aku di Msia.Najman da pon selesai berkhatan..tgh tunggu masa untk pulih jer tu.tp nampak dia steady jer..minta2 baik la cepat.sbb baju Raya blm lg pg beli..(Huaaaaaaa..x kan nak pkai jubah itam gak).bnyk lg tanggung jawab yg blm selesai..
Harap2 semua akan berjalan dgn sukses..

Di Pasir Gudang ni aku tenguk,bazar Ramadhan bejalan seperti tahun2 yg sudah,walaupon ada H1N1..dgn berbekalkan tawakal mereka berniaga seperti biasa.InsyaAllah x de apa2.ada gak aku ambik gambo di bazar2 ramadhan,tp n3 kali ni aku x blh nak letak la..ternet slow giler..penat nak tunggu.InsyaAllah nnti bila line ok..aku akan wat n3 pasal bazar Ramadhan.Bukan nak menunjuk dgn kekwn di jubail sbb aku dpt balik ke Msia..tp aku cuma nak berkongsi..

Ok....cukup takat di sini dulu..kerja rumah da banyak menunggu ni.Kalau di Saudi aku asyik tidor..tp bila balik ke Msia ni..aku kena curi2 tidor...InsyaAllah,jika ada line,ternet ok..kita akan berjumpa di lain n3....

maassallammah....

0 comments: