Islamic Widget

Wednesday, September 9, 2009

masa yg di tunggu dah tiba

Salam

Emmm...kami tgh tunggu masa si Sharu ambik kami kol 1.30 ni..nmpk nya semua da siap.beg pon ck hubby da letak kat luar.Perasaan sedih da mula terasa.sedih nak tinggal kan jiran2 yg da aku anggap mcm adk beradik ni..
Khas untk jiran, merangkap mcm adk beradik aku.Aku tau korang semua tgh tunggu aku untk bertolak.Kat sini aku nak minta maaf sekali lg..andai selama perkenalan kita ada yg buat korang tersinggung..untk Tina dan Nina..minta maap la andai selama ni aku ada buat teguran kat ank2 kau tu..ada mengecilkan hati.minta maap la ya..
Masa aku untk bertolak da hampir sangat ni...x tau mcm mana nak mengadap muka2 jiran aku ni.....dak Qaweem lak dr td ada jer kat rmh aku.x nak berenggang dgn Najmi dan Najman.Asik tanya nak g mana?X nak aku pandang muka dia..sebak dah dada aku ni..
Ok la..perasaan da x blh di bedung lg ni..lg bnyk aku nak cete krg lg la aku naik syahdu nnti...cuma harapan aku..korang x lupa kat aku bila aku ada kat sana nnti..bkn lama benor...24hari jer...
Akhir sekali.......dr aku.terima kasih kerana jd kwn yg baik..sayang kat korang......................

maasalmmah

1 comments:

noor amirah bt ahmad said...

salam.. hye cik sikin.. ni yah.. ingat x?? heheh ni sbenarnye mak yang bagi blog address ni kat yah... ade emel & ym x?? nnt bole add.. boring2 bole kite chatting.. heheheh key take care.. blk malaysia raye la uma key.. windu kat cik sikin... salam