Islamic Widget

Sunday, September 6, 2009

24 hari jer...

Salam..

Dah lama x update blog ni..bnyk btl sarang labah2 da buat kat blog aku nih..jap aku bersih kan yer..elehh..aku tau.mesti ada yg ckp.nsb baik sarang labah2...kalau semut,lg jenuh nak di bersih kan..yer x??aku tau la mesti ada yg ckp mcm tu..nak2 si Dira tu..sibk jer dgn lagu semut merah dia tu.(hehe..jgn mare dira,gurau)

Emmm....masa untk balik ke Msia makin hampir.dlm otak fikiran aku ni mcm2 nak buat.Misi pertama bila blk nnti...1=mesti nak beli baju Raya dulu
2=mesti la nak sunat kan si Najman tu..
3=nak buat IC Najmi
4=nak ambik biskut Raya yg da aku tempah tu..klu x nnti x de lak biskut.tu aje kot yg penting wat masa ni..selain dr berjumpa dgn mertua n keluarga kami tu.Kerja mesti di habis kan cepat sbb cuti cuma 24 ari jer..kejam celik..kejam celik da nak balik plk nnti..

Aku tau.mesti rakan2 di Jubail merasa sedih pertama kali beraya di rantaun.nak2 kwn aku dr Johor tu..yg sama dgn aku tu.sedih teramat2..tp..........harap2 tahun depan,kau plk dpt beraya di Msia bersama keluarga tercinta,aku doa kan yer...kau jgn sedih nnti aku pon sama sedih.sebenar nya di mana pon kita beraya,asal kan dpt beraya dgn keluarga kita sendiri da syukur Alhamdulillah.


Tp..x semua yg x balik ke Msia tu ,dia akan duk beraya di Jubail..ada yg pg Turkey(nak cari ayam turkey wat rendang)..ada yg ke Jordan(best tuuu..jgn lupa ole2 dr jordan)..ke Spanyol(ishhh..best sungguh)..ke Dubai(best gak klu dpt ole2 dr dubai juga kan??..)dan ada gak yg nak ke Makkah & ke Madinnah..(untk beribadat & cuci mata)..seronok gak kan??klu kami x balik ke Msia ,mgkn kami pon akan turut ikut serta.Dah dekat ni semua tmpt rasa nak pergi..

Ok..rasanya x de apa yg nak di kata kan lg..selain hanya ingin meminta
MAAF.kepada kekwn di JUBAIL...HALAL KAN MAKAN DAN MINUM KAMI(sbb selalu sangat ada open house),GURAU SENDA KAMI,KATA2 KAMI(biasa la...mulut ni x de insyuren)PERKATAAN2 YG TIDAK MENYENANG KAN DARI KAMI..& APA2 YG TIDAK PUAS HATI DR KAMI.....HARAP DI MAAF KAN.....dan.............
Doa kan perjalanan,pergi dan balik kami dgn selamat....insyaAllah..Aminnn

maasalmmah


P/s untk rakan2 yg akan mengembara.aku doa kan semuga selamat
sampai ke destinasi..& terima kasih pada yg bg saguhati pada jais walangkopo

0 comments: