Islamic Widget

Tuesday, September 15, 2009

Sudah tertunai

Bertemu kembali

Semuga diri kita di lindungi dari segala keburukan..dan sihat hendaknya.
Di sini aku bersama hubby ingin mengucap kan bebanyak terima kasih kepada kekawan yg turut memberi bantuan pada rakan kita Jais walangkopo.
Semalam hubby aku mengambil kesempatan untuk menziarahi beliau.Hubby aku pergi bersama dgn ank bujang besar,aku x ikut sbb jaga Najman yg blm sihat.(bersunat)jd aku x ikut la..
Melihat keadaan beliau,hubby aku x lama di rumah nya.kata hubby aku,,suara beliau pon dah agak tidak kedegaran.berat badan pon da turun.Sekarang dah 35kg..Ya Allah..memang x sanggup pon kita tguk kan?
Di sini aku cuma ingin memberi tahu kepada kawan2 di Jubail..hubby aku dah pon sampai kan pungutan yg kita buat ari tu..tanggung jawab kami da pon selesai.aku tanya gak dgn hubby aku.kenapa x snap gambo?Dia cuma ckp..x sampai ati la..
OK..apa yg di beri tahu dah pon tertunai...yg blm tertunai ialah......aku blm masak..
nnti krg kena mrh dgn bos lak..hehehe..insyaAllah nnti kita jumpa lg..

maassalmmah

0 comments: