Islamic Widget

Thursday, March 25, 2010

Penyampaian Sijil dari Dakwah center



Semalam kami di jemput ke Beachcamp...
Tujuannya untuk panyampain sijil dan hadiah pada yg cemerlang dan juga untuk beramah mesra dgn kwn2 yg bukan dari Saudi.Macan dari china, Amerika, Kenya, South Afrika,Pakistan,India dan aku lupa dari mana lg...Apa2 pon tahniah aku ucapkan pada yg berjaya dlm mata pelajaran.Pada yg kurang berjaya (mcm aku)kita cuba lagi.InsyAllah klu kita berusha pasti kita berjaya, bg aku markah yg aku dapat alhamdulillah....cuma kena berusaha lagi.(mcm x puas ati dgn markah sendiri.)Ya la..kita ni manusia..mana pernah puas.

Ada juga permainan dan quiz yg disediakan...enjoy gak.Tapi macam biasa la..x boleh ambik gambo, coz diorg semua x pakai tudung n pakai baju seksi2...meletoppp!!!
Kita orrg Msia jer yg tak buka tudung, mungkin malas nak buka n pakai semula.Almaklumlah..kalau mcm aku ni kalau nak pakai tudung mau ambik masa setengah jam.Ya la, klu x tenguk cermin mana puas kita nak mengayakan tudung kita tu....x gitu??
Benornya diorg semua ok, cuma diorg x suka bergambo(agaknya) ataupon diorg malas nak sarung abaya...ahh bior la...diorg dgn cara diorg.

Tapi ada gak kwn2 Pakistan & dari Kenya yg sporting ..berpossing dgn kitorg.Jadi...layan jer la gambo2 yg dapat aku snap semalam....

Kak Nor...dari level2....merangkul markah penuh pada semua subjek (terooor tu)
Bahagian peserta yg mengikiuti party semalam(tenguk Aida...mcm modelkan?)Shikin>suhaimi tudung purple..dr level 1..juga merangkul pelajar cemerlang..

yg ni pulak pose kat dlm kemah ...cantik kemah tu...

0 comments: